loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 179 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Masoud Sadeghloo Ft. Saeed Tataee Harfaye Khoob

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و سعید تاتایی به نام حرفای خوب با لینک مستقیم

( ترانه و آهنگ : مسعود صادقلو )

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و سعید تاتایی به نام حرفای خوب

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Masoud Sadeghloo Ft. Saeed Tataee - Harfaye Khoob

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید مسعود صادقلو و سعید تاتایی به نام حرفای خوب

 

 

♫♫♫


دوتا چشم بی گناهت مسعود صادقلو

میرم قربون نگاهت سعید تاتایی

حرفایه خوبی دارم واسه گفتن

یه حسی دارم هنوز بهت نگفتم

حسی که میلرزونه دستو پامو

فک کنم عاشق شدم وای قلبم

وای قلبم وای قلبم وای قلبم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت صورت ماهت


♫♫♫


فریاد میزنم من عاشقتم بذار همه دنیا بدونن من دیوونتم

فریاد میزنم من عاشقتم بذار همه دنیا بدونن من دیوونتم من دیوونتم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت

تو دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت صورت ماهت

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

حرفایه خوبی دارم واسه گفتن یه حسی دارم هنوز بهت نگفتم

حسی که میلرزونه دستو پامو

فک کنم عاشق شدم

وای قلبم وای قلبم وای قلبم وای قلبم

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت

دوتا چشم بی گناهت میرم قربون نگاهت

چه نجیبو پاکو مهربونه اون صورت ماهت صورت ماهت


♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 1,566
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,415
  • بازدید ماه : 2,415
  • بازدید سال : 45,060
  • بازدید کلی : 495,054
  • کدهای اختصاصی