loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 188 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Meysam Ebrahimi Ehsas

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام احساس با لینک مستقیم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام احساس

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Meysam Ebrahimi - Ehsas

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام احساس

 

 

♫♫♫


تو از کجا به من رسیدی که دیر اومدی زود میری

به این راحتی نمیتونی چشماتو از من پس بگیری

اینقدر غم داره نبودت که بدتر از پاییز میشم

نه فکرشم نمیکنم نه، از فکرشم مریض میشم

احساس میکنم که میخوام تو رو با بند بند وجودم

غمت منو میکشه ای کاش اصلا تو رو ندیده بودم

چی ته اون چشمات داری که اینقده واسم عزیزه

کوهم ولی چیزی نمونده با اشک تو قلبم بریزه


♫♫♫


دستای من میخواد از امشب،دست تو رو محکم بگیره

خدا تو رو به من ببخشه،هر چی که دارمو بگیره

سخته که نشکنم نبارم،سخته با این حال پریشون

بغضم که امشب گیر کردم یه جایی بین ابر و بارون

وقتی تو لبخندتو میگیری،وقتی داری از دست من میری

حالم مثل هوای پاییزه،که ناخود آگاه اشک میریزه


♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 43,538
  • بازدید کلی : 493,532
  • کدهای اختصاصی