loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 2020 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید گوگوش به نام صحنه + متن اهنگ

Download New Music Googoosh – Sahneh

متن آهنگ صحنه گوگوش

از البوم عکس خصوصی

متن آهنگ

تو این صحنه پر شور چه سبزم چه شاداب

توی هاله تحسین رسیدم به مهتاب

ببین صحنه چه با عشق هم از دل هم از جون

من و خونده به دعوت ، من اینجام یه مهمون

هزار شعله شمع و یه پروانه تنهام

چه خوش رنگه پر من تو این شعله زیبا

نگاه کن چه سبک بال، چه پر تابم و پر شور

تو معراج تماشا، توی هلهله نو

تو این صحنه داغِ به آتش کشیده

من و دامنی از عشق،تو آتش پریده

تب سرخِ ترانه میشینه رو لب هام

برای تو می خونم چه داغه نفس هام

هزار شعله شمع و یه پروانه تنهام

چه خوش رنگه پر من تو این شعله زیبا

نگاه کن چه سبک بال، چه پر تابم و پر شور

تو معراج تماشا، توی هلهله نو

شده صحنه گل فرش،خریدار قدم هام

با یک شاخه گلِ یاس،برای دلِ تنهام

برام ارزشِ این گل به اندازه دنیاست

به عاشق شدنِ من نگاه کن که چه زیباست

حریرِ نفسِ من پر از نقش،پر از رنگ

به شوقِ تو وجودم پر آواز،پر آهنگ

نگام که چه با عشق،هم از دل هم از جون

من وصحنه طلب کرد، من اینجا یه مهمون

هزار شعله شمع و یه پروانه تنهام

چه خوش رنگه پر من تو این شعله زیبا

نگاه کن چه سبک بال، چه پر تابم و پر شور

تو معراج تماشا، توی هلهله نو

بیا همسفرم باش، تو اوجِ یه پرواز

که من با تو شکفتم، پر از اشک پر از راز

تو هر ذره جونم،یه نغمه یه آواز

توو دیروز تو بودم، تا امروز تا فردا

هزار شعله شمع و یه پروانه تنهام

چه خوش رنگه پر من تو این شعله زیبا

نگاه کن چه سبک بال، چه پر تابم و پر شور

تو معراج تماشا، توی هلهله نو


http://up.teh-music2.ir/up/azadmusic100/128.jpg

در صورت درخواست ستاد محترم فیلترینگ لینک دانلود حذف خواهد شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 42,870
  • بازدید کلی : 492,864
  • کدهای اختصاصی