loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 384 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)
قلب من برای تو می تپد - My heart will go on

هر شب در رویاهایم تو را می بینم و احساس ات می کنم - Every night in my dreams. I see you. Ifeel you

و احساس می کنم تو هم همین احساس را داری - That is how I know you go on

دوری، فاصله و فضا بین ماست - Far across the distance and spacesbetween US

و تو این را نشان دادی و ثابت کردی - You have come to show you goon

نزدیک، دور، هر جایی که هستی- Near. Far. Wherever you are

و من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد - I believe that the heart does goon

یک باره دیگر در را باز کن - Once more. You open the door

و دوباره در قلب من باش - And you re here in my heart

و قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد - And my heart will go on andon

ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم - Love can touch US one time

و این عشق می تواند برای همیشه باشد - And last for a lifetime

و تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد- And never let go till we regone

عشق زمانی بود که من تو را دوست داشم - Love was when I loved you

دوران صداقت، و من تو را داشتم - One true time. I hold too

در زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید - In my life we ll always goon

نزدیک، دور، هرجایی که هستی- Near. Far. Wherever you are

من باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید- I believe that the heart does goon

یک باره دیگر در را باز کن- Once more. You open the door

و تو در قلب من هستی- And you re here in my heart

و من از ته قلب خوشحال خواهم شد- And my heart will go on andon

تو اینجا هستی، و من هیچ ترسی ندارم- You re here. There s nothing Ifear

می دانم قلبم برای این خواهد تپید- And I know that my heart will goon

ما برای همیشه باهم خواهیم بود- We ll stay forever this way

تو در قلب من در پناه خواهی بود- You are safe in my heart

و قلب من برای تو خواهد تپید- And my heart will go on

و خواهد تپید... - And on

برچسب ها قلب من برای تو می تپد My Heart Will Go On , هر شب در رویاهایم تو را می بینم و احساس ات می کنم Every Night In My Dreams. I See You. Ifeel You , و احساس می کنم تو هم همین احساس را داری That Is How I Know You Go On , دوری، فاصله و فضا بین ماست Far Across The Distance And Spacesbetween Us , و تو این را نشان دادی و ثابت کردی You Have Come To Show You Goon , نزدیک، دور، هر جایی که هستی Near. Far. Wherever You Are , و من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد I Believe That The Heart Does Goon , یک باره دیگر در را باز کن Once More. You Open The Door , و دوباره در قلب من باش And You Re Here In My Heart , و قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد And My Heart Will Go On Andon , ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم Love Can Touch Us One Time , و این عشق می تواند برای همیشه باشد And Last For A Lifetime , و تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد And Never Let Go Till We Regone , عشق زمانی بود که من تو را دوست داشم Love Was When I Loved You , دوران صداقت، و من تو را داشتم One True Time. I Hold Too , در زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید In My Life We Ll Always Goon , نزدیک، دور، هرجایی که هستی Near. Far. Wherever You Are , من باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید I Believe That The Heart Does Goon , یک باره دیگر در را باز کن Once More. You Open The Door , و تو در قلب من هستی And You Re Here In My Heart ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 161
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 1,098
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,947
  • بازدید ماه : 1,947
  • بازدید سال : 44,592
  • بازدید کلی : 494,586
  • کدهای اختصاصی