loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 285 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید دیانا به نام دیگه تمومه + متن آهنگ

Download New Music Diana – Dige Tamoome + text Music

متن اهنگ دیگه تمومه دیانا

متن اهنگ دیگه تمومه دیانا

عمرم و پای تو باختم حیف رویایی که ساختم
هرچی که بود و نیست رو تو اثر نداشت
اون که تو گریه ها جا موند , قبل رفتن بی صدا مرد
خیلی کم بود ولی …
واسه تو کم نزاشت
دیگه تمومه …
بسمه هرچی شکستن از خودم و از همه خسته ـــَم
باید از یادم بری
دیگه تمومه …
تورو سپردم به دریا من میرم تنهای تنها
اینجوری آروم تری
من چمدونم بسته شد از خیلی وقته
اما بازم برام سخته به تو بگم خداحافظ
دیوونگی مون خنده هامون زیر بارن
اون همه آرزوهامون
از یادم نمیره هرگز
دیگه تمومه …
بسمه هرچی شکستن از خودم و از همه خسته ـــَم
باید از یادم بری
دیگه تمومه …
تورو سپردم به دریا من میرم تنهای تنها
اینجوری آروم تری


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 2,149
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,998
  • بازدید ماه : 2,998
  • بازدید سال : 45,643
  • بازدید کلی : 495,637
  • کدهای اختصاصی