loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 509 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام عصبیم ۲ با لینک مستقیم

 آهنگ و تنظیم : سبحان عابد | ترانه سرا : بهزاد پکس

Download New Music Behzad Pax Called Asabiam 2

.

.

.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download

.

.

.

ترانه و شعر آهنگ بهزاد پکس Pax عصبیم ۲

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ میشه؟

من خیلی وقته دلتنگ خودمه میدونی که

تو چشمات به دره من سردتر شدم

تو خوب بودی ولی من بدتر شدم

تو اثاث میشدی حتی رو لباس تنم

دیگه اس ام اس نمیدی بگی برگرد گلم

نگاه کن خسته ام دیگه مثل اون روزا نیست

بهت فکر نمیکنم نه حس اون روزا نیست

ببین نه هنوز اون اخلاق بچگیمو دارم

اما یخ زده دلم انگار عشق اون روزا نیست

نه عکسامو ببین نه صدامو گوش کن

هر چی بین ما گذاشت تو هم برو فراموش کن

اون آدمی که دیدی من نیستم دیگه

میره جواب مثل تو رو با نیش خند میده

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی

تو بدونی کاشکی که از یه عصبی یه دیونه ساختی

یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی

ما با هم ساختیم اون روزا رو باختیم

تو هم منو شناختی که حالا  دیگه یه آدم عصبیم

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس بنام عصبیم ۲

من شیر پیرم که بد زخمیم درگیر پی بدبختیم

دیگه از صبح تا شب پس چکت نمیکنم

دیگه حرفات تو دلت نمیمونه

همه رو زدی تو که میگفتی ولت نمیکنم

بیخیال باش خب چون من دیگه پی ات نمیمونم

حرصاتو دادی قرصامو خوردم چی بگم دیگه بهت نمیدونم

بخند بلند بلند بیخیال شو بخند گلم تو هم خالی تر میشی

خوب بودی میخوای عالی تر بشی

هر جا رد بشی اسمم اونجا هست

دیگه نمیتونی واسه ما شر بشی

بگو تا خسته شی خستگیامو زیرزمین درک کرد

تنهام ولی نمیگم برگرد

تکست آهنگ عصبیم ۲ بهزاد پکس

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی

تو بدونی کاشکی که از یه عصبی یه دیونه ساختی

یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی

ما با هم ساختیم اون روزا رو باختیم

تو هم منو شناختی که حالا  دیگه یه آدم عصبیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 1,352
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,201
  • بازدید ماه : 2,201
  • بازدید سال : 44,846
  • بازدید کلی : 494,840
  • کدهای اختصاصی