loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 184 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Ali Dibaj Khodaya Salam

دانلود آهنگ جدید علی دیباج به نام خدایا سلام با لینک مستقیم

( ترانه و آهنگ : علی دیباج - پیانو و گیتار : میلاد بهشتی )

دانلود آهنگ علی دیباج به نام خدایا سلام

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Ali Dibaj - Khodaya Salam

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید علی دیباج به نام خدایا سلام

 

 

♫♫♫


من بین مردم چند وقته گم شدم هیچکس به یادم نیست

تقصیر من نبود دلگیرم از همه تنها شدن کم نیست

سردرگمم ببین چندتا قدم دارم تا مرز تاریکی

گفتن که از قدیم هرجا دلی شکست حتما تو نزدیکی

من از این من من زده دل زدم

رسیدم به تو من خدایا سلام

من و بردی به شهر بارون و باد

تو گوش دادی هرشب به درد و دلام


♫♫♫


امشب دلم شکست دور از حقیقت نیست

نگو که تو این ماه این بنده دعوت نیست

آبی آسمونی و کنار من بمون

دلتنگ عاشقی شدم از چشم من بخون

من از این من من زده دل زدم

رسیدم به تو من خدایا سلام

من و بردی به شهر بارون و باد

تو گوش دادی هرشب به درد و دلام


♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 1,017
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,866
  • بازدید ماه : 1,866
  • بازدید سال : 44,511
  • بازدید کلی : 494,505
  • کدهای اختصاصی