loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 172 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Mohammadreza Hedayati Delbasteh

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته با لینک مستقیم

( ترانه : امین بامشاد - تنظیم : حسین سالاری مقدم )

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Mohammadreza Hedayati - Delbasteh

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

 

 

♫♫♫


اگه عاشقت نبودم اگه باورت نداشتم عاشقونه

اینجوری دل نمیبستم نمیگفتم بی تو خستم از زمونه

تو میخوای بگذری از من از دلی که پایه عشقت جون میذاره

نمیخوای اینو بدونی

تورو هیچکسی مثه من دوست نداره دوست نداره

دله من بسته به دله توئه فقط عاشقه توئه آرزوشه که بمونی

دله تو اما یه جای دیگه تو یه دنیایه دیگه حسه منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثله تو نمیشه واسم

دوری ازم اما نه از دلم هرجایه دنیا برم فقط به توئه حواسم


♫♫♫


مگه میشه دل بریدن از کسی که واسه ی من همه دنیاست

تو میخوای بگذری از من واسه اونی که نداره به تو احساس

چرا نادیده میگیری حسه این دلی که تنها آرزوشی

آرزوم اینه یه لحظه تو با احساسی که دارم روبرو شی

دله من بسته به دله توئه فقط عاشقه توئه آرزوشه که بمونی

دله تو اما یه جای دیگه تو یه دنیایه دیگه حسه منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثله تو نمیشه واسم

دوری ازم اما نه از دلم هرجایه دنیا برم فقط به توئه حواسم


♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 43,042
  • بازدید کلی : 493,036
  • کدهای اختصاصی