loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 198 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عاشقی + متن آهنگ

Download New Music Siavash Ghamsari – Asheghi + Text Music

متن آهنگ عاشقی سیاوش قمصری

یه حس و حالی منو سمت تو میاره
دستت رو خوندم تازه این اول راهه
فقط با یادت که یه دنیا عاشقی کردم
تو سن ما که عاشقی بر نمیداره


متن آهنگ عاشقی سیاوش قمصری

یه حس و حالی منو سمت تو میاره
دستت رو خوندم تازه این اول راهه
فقط با یادت که یه دنیا عاشقی کردم
تو سن ما که عاشقی بر نمیداره
جات تو دلم محکمه هرچی بگم باز کمه
تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه
دوست دارم یه عالمه
———————
مثل یه مرد درست تو روت حرفامو گفتم
نذار که مردونه من از چشات بیفتم
بی اراده سمتم بیا دلهره دارم زیاد
دست خودم نیست اصلا هعی تو رو یادم میاد
جات تو دلم محکمه هرچی بگم باز کمه
تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه
دوست دارم یه عالمه


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 43,051
  • بازدید کلی : 493,045
  • کدهای اختصاصی