loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 175 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Babak Jahanbakhsh Tehran

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام طهران با لینک مستقیم

( آهنگ : بابک جهانبخش - ترانه : مهران هادیان )

( تنظیم : امیر حسین اویسی - میکس و مستر : آرش پاکزاد )

 

 

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام طهران

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Babak Jahanbakhsh - Tehran

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام طهران

 

 

♫♫♫


از حرف مردم رد شدم تا این شروعه ما بشه

تا مشرق از حسم به تو رنگه طلوع ما بشه

اینجا برای دیدنت دل بیقراری میکنه

طهران برای خنده هات لحظه شماری میکنه

یادت بمونه خوبه من مفهومه دنیایه منی

شاید نمیدونی ولی تعبیر رویایه منی

عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم

دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم

هر بار که میبینیم تو رو از خودمم عاشقترم


♫♫♫


رو جاده ی احساس من نبض قدمهاتو ببین

قلبم هیاهو میکنه عاشق شدم با تو ببین

اینجا رو با تصویر تو غرق شقایق میکنم

شهرم به عشفت روشنه تهرانو عاشق میکنم

یادت بمونه خوبه من مفهومه دنیایه منی

شاید نمیدونی ولی تعبیر رویایه منی

عشقت گلستان منه با فکرتم گل میکنم

دنیا بد آهنگی کنه با تو تحمل میکنم

با فرض عاشق بودنت من از خودم دل میبرم

هر بار که میبینیم تو رو از خودمم عاشقترم


♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 42,952
  • بازدید کلی : 492,946
  • کدهای اختصاصی