loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 286 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام حالش خوبه + متن آهنگ

Download New Music Sasy – Halesh Khoobe+ Text Music

متن آهنگ حالش خوبه ساسی مانکن

منتشر شد

دله من خسته شده از بس تو رو صبح تا شب کم میاره
کم میاره یه قاب عکسه که فقط داره یه چیزایی یادم میاره
کم میاره کم میاره
دوباره منو ترسو بغضو دلهره که این بار کی میادش کی میادش
ولی اون الان راحت خوابیده نی عینه خیالش عینه خیالش
بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا اینجوری تا کردی
لااقل نقش بازی نمیکردی


متن آهنگ حالش خوبه ساسی مانکن

دله من خسته شده از بس تو رو صبح تا شب کم میاره
کم میاره یه قاب عکسه که فقط داره یه چیزایی یادم میاره
کم میاره کم میاره
دوباره منو ترسو بغضو دلهره که این بار کی میادش کی میادش
ولی اون الان راحت خوابیده نی عینه خیالش عینه خیالش
بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا اینجوری تا کردی
لااقل نقش بازی نمیکردی
بازم چیزی یادت نمیاد نه تو که گفتی دستات هست
همیشه با من
تکست آهنگ حالش خوبه ساسی مانکن
منمو اتاقم تنهایی دلهره حالم حرف نداره حرف نداره
شدم یه دیوونه که واسه زندگی اصلا هدف نداره حد نداره
ولی اون الان دستاش درگیر یکی دیگه شده و میگن حالش خوبه
زندگیش رو رواله زندگیش رو رواله میدونم خوبه حالش
بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا اینجوری تا کردی
لااقل نقش بازی نمیکردی
بازم چیزی یادت نمیاد نه تو که گفتی دستات هست
همیشه با من


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 43,226
  • بازدید کلی : 493,220
  • کدهای اختصاصی